Sunny day!

Åååå det är så underbart väder ute. Vill bara ut och rida en låååång runda i skogen. Har inte gjort det på år och dar pga att jag inte kan rida i skogen hemma:( Super trist verkligen. Imon är det iaf träning för Ulf igen, ska bli kanon kul. Igår hade Putte vila, så kan tänka mig att han kommer vara pigg och glad ikväll när jag ska rida.

Längtar tills påsk. Då är man ledig fre-mån, hur skönt är inte det. Blir nog en sväng till Mölle och hälsa på svärföräldrarna om dom ska dit med husvagnen. Kanske svänger inom Väla en sväng och shoppar "lite" hehe.

Måste verkligen införskaffa mig en ny mobil nu. Vet dock bara inte vilken. Det blir iaf en Sony Ericsson, står nog mellan Elm eller W995. Den sistnämnad har jag nämligen hittat i rosa;) Elm har en 5- megapixelkamera och kostar runt 2000:- medans W995 har en 8.1 megapixel och kostar ca 3500:- Ååååå har ju sån beslut ångest..strängt eller vad. Dagens I-lands problem!

Nu ska jag försöka slå ihjäl dom sista timmarna fram till halv fem då jag slutar jobba, sen blir det till att brumma hem till Laholm och mina hårbollar;)

Fortsatt trevlig tisdag=)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ska du till Mölle i påsk så säg till! Det är ju "hemma" hos mig och jag är nog i skåne då! :D

2010-03-17 @ 09:15:34
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0