Lill lördag!

Jaha, då vart det onsdag igen. Äntligen vänder veckan...och onsdag innebär också träning för Ulf;) Idag är det träning på "riktigt";) Blev ju lite missförstånd förra veckan haha.

Red Putte i stora gräshagen igår kväll. Han var ganska "snubblig" till en början och kändes lite stel baktill.... Inte riktigt likt honom. Han var kanske lite extra trött igår, var ju trots allt ganska varmt. Så han fick lite massage med Arnika efter passet. Hoppas han känns bättre idag. Ett tag var jag väldigt noga med att stretcha honom efter att jag ridit. Tror han mådde ganska bra av det...nu har det dock blivit allt mer sällan på grund av alldeles för lite tid och mycket stress;( Jag måste verkligen ta mig i kragen och sluta stressa! Men det är ju såååå svårt med så lite tid och så mycket att göra. Gaaaaahhhh, det bokstavligen suger.

Helst av allt skulle jag vilja rida två ggr om dagen. Lite mjukgörande joggning på morgonen och sedan ett lite tuffare pass på kvällen...tror verkligen att det hade passat Putte jätte bra. Han älskar ju att jobba och röra på sig, och är skit sur så fort han får "vila";)

Tänk OM man kunde fått jobba med hästar, om inte annat iaf på halv tid. Haft en tillridningshäst och så Putte. Hade verkligen varit jätte nyttigt och utvecklande för mig. Och inte minst en super kul utmaning! Men men, vad vore en bal på slottet..........

Kanske nån gång....i en avlägsen framtid!


Hur har Ni själva det idag? Semester? Jobb? Ledig? ;)




Kramar från mig!

Kommentarer
Postat av: Annika

Fantastisk bild, ser att den är på Waaler farm i Karlshamn. Vi kanske skall göra ett besök där till helgen när vi kommer dit.

Kram mamma

2010-07-21 @ 11:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0