Getting additcted..

Haha..å var har lilla jag varit idag då?? Jo men självklart på Gee-Kåås..IGEN;) Va väl knappt tre veckor sen sista haha. God shit it is..
Fick shoppat en super fin skidjacka, bara termobyxorna kvar nu. Sen är jag fit for fight för allt vad snö heter;) Sen blev det lite annat smått och gott..lampskärmar, en stickad tröja, halsduk och en jätte fräck tröja till älsklingen min. Kunde bara inte låta bli. Vet att han hatar allt vad Gee-Kåås heter, MEN den va jätte snygg. Ser inte alls ut att komma därifrån. Får väl lura i han att den är köpt i nån dyr märkes affär haha.

För övrigt har jag ridit och mockat som vanligt idag. Pluttisen kändes jätte fin, pigg och galen..undebart!
Imorgon väntar tömkörnings clinic som sagt för K-G Svensson.

Nu ska jag dricka upp mitt goda vin;) sen väntar sängen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0