Underbara helg!

Har haft en helt underbar helg. Har varit hos min älskling ända sedan i fredags och kom hem först idag. Passade ganska bra med två hästfria dagar då vädret ändå inte har varit speciellt ridvänligt. Hoppas på att jag kan pulsa lite i snön idag eller ta mig till ridhuset ikväll.

I fredags var vi och kollade på premiären av Shutter Island. Ska inte avslöja för mycket för er som inte sett den, men ganska skum film. Gillade inte slutet. Så får väll bli ** av ***** möjliga!
I lördags sprang jag en runda på stan när Mattias tränade. Jag skulle ju BARA titta lite men slutade med ett par nya träningsskor, träningsbyxor, träningströja och två andra tröjor. Ojoj;) Fick gå och sätta mig i bilen tillslut i väntan på att Mattias skulle bli färdig, annars hade shoppandet aldrig tagit slut. Ska ju faktiskt till Skandinavium på fredag och shoppa mer;) På kvällen tog vi det bara lugnt och slappade i soffan, hade tänkt att bowla eller nått liknande. Men så långt kom vi aldrig. Somnade i soffan båda två. Dock vaknade vi med ett ryck båda två av att det small till utanför... Antingen va det någon som sköt raketer eller någon som sköt med något annat. I Halmstad kan allt hända....

Behöver väll inte ens skriva vad vi gjorde i söndags...slappade lite till;)

Idag har jag varit på anställningsintervju....och det bådar nog gott! Fiii faaaan så gott säger jag isf ;) ;) ;)

Nu ska jag ut till mina älsklingar i snön.

Kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååå hoppas du får jobbet! :D

Låter som en skön helg.

Hör av er imorgon så måste vi SÅKLART ses! Kramar till alla.

2010-02-25 @ 14:06:49
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0