Hur mycket gillar vi....

Hur mycket gillar vi blinget????
MYCKET! ;)


Fick en bättre bild på pannbandet, nu ser man verkligen hur det blingar;)
Brunt läder med guldfärgade swarowski!


Före bild på tränset med "fejk" blinget.


Efter bild på tränset med swarowski blinget.
Mitt träningsträns till vänster fick det gamla blinget.
Så nu kan vi blinga både på träning och tävling;)


Är så glad för min nya Charles Owen hjälm till vänster.
Nu har jag både en brun och en blå;)


Nu väntar vi bara på att den riktiga våren ska komma så man kan använda alla sina nya fina saker på tävling.

Bling is tha shit;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har en tävling i min blogg som jag troooooooooor du vill vara med i hehe. ;)

KRAM!

2010-03-01 @ 14:42:06
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Ryttarliv - Hästtidningen på nätet

Finfint :) Glöm inte titta in på Ryttarliv - Hästtidningen på nätet! Här kan du läsa om allt som rör hästvärlden - snart ska vi ha läsartävling med fina priser! Välkommen in!

2010-03-04 @ 12:43:57
URL: http://www.ryttarliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0