Stressigt värre!!!

Huuaa, de här är nog första julen jag känt av julstressen... Har så mkt att fixa och göra och så lite tid!!!! Har inte ens börjat packa för våran Åre resa på lördag. Optimist! Javisst!! ;)

Men idag slutar vi ju iaf 12 på jobbet. GÖTT!! Dessutom är det min sista dag på detta jobbet.... känns faktiskt riktigt skönt. Så nu blir det AD Center för hela slanten igen. Nemas problemas hahahahahaha

Hoppas bara att vi kommer iväg till Åre. Som det ser ut just nu verkar ju inte SJ klara av sitt jobb. SOM VANLIGT!!!!!! Det väntas dessutom in någon storm över Skåne om jag fattade det rätt. Hoppas allt hinner lägga sig innan lördag bara.

Hur ser eran jul ut? Ska Ni fira den hemma eller borta?

Ha en underbar lill julafton, för det ska jag ha! Ikväll är det våran lilla tradition som ska genomföras. Uppesittarkväll med Bingolotto och mys;)

Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: ja jag vet redan det haha! Följer hennes blogg=) Coolt att du köpt din häst av henne, han e så fin lille putte=) Hur går det för er?



Gött att du ska tillbaka till AD! Ska du va i Halmstad eller Laholm?

2010-12-23 @ 08:57:30
URL: http://jolisporthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0