A new week!

Jaha, då vart det måndag igen och ännu närmare julafton;) Ååååå lite ångest är det allt. Inte köpt en enda julklapp..eller jo, en till mamma. Inte den blekaste aning om vad jag ska ge till kärste ♥.. Någon som har nått bra förslag till pojkväns julklapp??

Veckan är hyfsat fullspäckad. Idag blir det pepparkaks bak hos svärmor. Imorgon fika och klubbväll på Make Up Store med min fina vän Martina. Onsdag förhoppningsvis lite ridning då snösulorna äntligen ska på på tisdag. Torsdag till svägerskan och klippa sig, samt slinga. Och sen är det fredag igen. Lördag ska vi klä julgran hos Mattias moromor och hennes Lasse, och på söndag ska det lassas hö och halm.

Haha med andra ord fullspäckad vecka;)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Ann Hansen

Jag köpte en värmedyna till mig för att han alltid är så stressad. Men funderade på att köpa en parfym först. Annars köp en upplevelse till honom som han aldrig kommer glömma. Köpte fallskärmshoppning till mitt ex.

2010-12-13 @ 10:55:20
URL: http://annherminehansen.blogg.se/
Postat av: Annika

Nyfiken blir jag allt.....

/mamma

2010-12-13 @ 12:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0