Stolt tränare!

Ja, det får jag nog ändå säga att jag är;)
Har ju varit skit dålig rent ut sagt på att uppdatera bloggen, och så går jag in här nu och ser att min elev har lagt en kommentar! Hon har tävlat dressyr för första gången, tilläggas ska göras att hon är hoppryttare;) Att jag blir stolt och glad som tränare;) Tummen upp!

Hon var dessutom hästskötare och fotograf för mig på Laholmstävlingarna, så så fort jag fått bilderna ska jag dela med mig av dom;)

Ikväll ska jag verkligen FÖRSÖKA lägga upp lite av mina senaste bilder;)

För övrigt blir det nog lite torsdags mys ikväll....kanske till och med lite godis;) Imorgon är det ju äntligen FREDAG...uuuuuuunderbart;)

Ha en fortsatt bra em och kväll!

KRam

Kommentarer
Postat av: Matilda

hehe yeah tummen upp för mig :)

2010-08-19 @ 17:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0