FRIIIIDAYYYY

Äntligen fredag, underbart;)

Har ni sett att Roeckel har kommit ut med en ny färg på sina Vesta vantar?? Nämligen lila, typ mörk mörk lila tror jag;) Riktigt snygga ser dom ut att vara iaf. Tror jag får införskaffa mig ett par sådan, har passat fiiin fint till mina mörkt plommonfärgade Pikeur ridbyxor. Dessutom är ju Roeckel absolut dom bästa ridvantarna man kan ha. Känns knappt att man har dom på sig, och dom håller länge!

Har förresten upptäckt Horze... Tydligen en häst affär som finns i Malmö och Stockholm..tror jag. Det går iaf att beställa via deras katalog eller på nätet Horze.se Någon som köpt från dom?? Funderar på att beställa lite grejor. Hittade en del smått och gott;)

Dagen idag består förutom av jobb, lite ridning ikväll..sen ska jag nog träffa Carro innan hon far tillbaka till Norge och Italien för denna sommaren. Har lite dåligt samvete för att vi inte hunnit träffas mer, trots att hon varit hemma hela sommaren.. Men funderar faktiskt på att planera in nån Norge tripp nu framöver. Min kära "bror" bor ju faktiskt hemma hos Carro och Tolle nu då han också flyttat till Norge och fått jobb där..så då får man ju träffa dom båda;)

Va ska Ni göra i helgen??

Ha en underbar fredag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Annika

Oxfilé med rosmarinpotatis innan träff med Carro eller skall vi bjuda henne också kanske.......

2010-08-20 @ 13:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0