Vad är fel???

I fredags fick jag gå hem från jobbet pga av huvudvärk, riktig ordentlig huvudvärk. Igår var det dags igen. Var ju på stan och fikade med bästaste Martina. Sen började jag få lite huvudvärk, vilket jag tänkte var på pga att jag va trött. Men när jag kom hem blev det bara VÄRRE och VÄRRE. Tog en panodil och försökte sova bort det. Men kunde inte somna ens. Tillsut var det så illa att jag höll på och spy.... Har ALDRIG haft sån här hemsk huvudvärk. Verkar ju nästan som migrän eller nått skit=( Hoppas verkligen det bara är tillfälligt och absolut inte händer igen.

För övrigt är det kalas väder idag igen;)

Ikväll kommer hovslagaren och slänger på nya dojjor på pållarna;) Alltid lika tjusigt med nyaskodda hästar! Blir nog lite trimning på banan eller ute i stora hagen, ev med kandaret;)

Snart är det lunch, mumma!

Förresten. Är det nån som man vet hur man kommer igång med bloggandet via mobilen. Köpte ju en ny Sony ericsson w995, men fattar inte hur det funkar med blogg via mobilen hihi. Nån som har bra ENKLA tips till mig? ;)

Ha en fortsatt trevlig och solig dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: Linn

Vet du?!? Jag tror du hade migrän igår.. För då blir de sån där äckelhuvudverk.. :(

2010-04-15 @ 15:21:19
URL: http://longleggs.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas inte han "slänger" på Putte skorna, Sören brukar göra ett extremt bra & snyggt jobb.

2010-04-15 @ 16:01:02
Postat av: Amelie

Nej mamma lilla, inte bokstavligen slänger på skorna;) Ja, det gör han alltid!

2010-04-15 @ 16:20:25
URL: http://dressagerider.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hoppas att huvudvärken är bättre! Skjortan är från Ralp Lauren. Den är underbar! Finns i rosa med. :)

Det är superlätt att blogg via mobilen, spara ditt mobilnummer inne i bloggen, finns någonstans på konto eller inställningar sen skriver du bara ett sms eller ett mms och skickar till 0730121163

2010-04-15 @ 21:59:21
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0