Lycka!

Är så glad. Har äntligen fått tag i en ny brun tävlingskavaj. Det blev en Pikeur Epsom. Sitter som en smäck och följer figuren skit snyggt rent ut sagt;)

Cyklade inom Hästshopen i Halmstad igår när jag skulle in till stan och sola. Och där hängde den och "väntade" på mig;) Hade provat en Pikeur Diana i strl 76 innan, och den passade super. Men eftersom Dianan endast fanns att få tag i ull material i brun (vilket skulle bli riktigt dyrt) fick jag tänka om. Hade provat Epsom som hastigast och tyckte den var jätte fin med. Antog därför att jag skulle ha en strl 76 i Epsom. Men så hade dom en 38 brun hemma, och den satt kalas bra. 76:an är en 38 fast med längre arm och nån cm längre på längden. Den blev också bredare över axlarna, vilket inte passade på mig.

Så nu har jag en ny skitsnygg brun kavaj som ska premiärridas i på söndag. Då är det dags för utesäsongens första tävling;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Kavajen är SÅ SNYGG....lycka till på söndag.

Kram mamma (som förhoppningsvis är på Kreta då)

2010-04-21 @ 11:11:41
Postat av: Anna

Hej!

Har tänkt att köpa en Epsom i stl. 76 men tycker den är lite för bred i axlarna. Var 38.an i Epsom smalare än 76.an?

Tacksam för svar :)



Mvh Anna

2010-05-08 @ 15:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0