Hänt i veckan!!

Hej svejs!

Påskledigheten gick ju ALLDELES för fort som det brukar göra när man har lite ledigt. Men skönt vad det iaf;) Långfredagen spenderades hos svärföräldrarna i Mölle. Deras årliga tradition att fira påsken där med husvagnen, riktigt mysigt;)

På självaste påskafton blev det partajande hos Sanna & Tommy, med utgång. Carro och Mia (två av mina tjejkompisar) var hemma från Norge för en liten snabbvisit, så dom följde givetvis med ut..trevligt trevligt!

Får ju inte glömma att jag var och tävlade på skärtorsdagen. Red en Lätt A:3 i Båstad. Fick ihop 64.8%, helt ok. Dock hade jag inte lika kanon känsla som förra tävlingen. Travprogrammet var kanon, men i gallopen blev han för på... Men han kändes positiv och glad, vilket är det viktigaste;)

Denna veckan har pinnat på i sin vanliga takt..och äntligen fredag. Dock börjades denna dagen med en fruktansvärd huvudvärk och nackont..aj aj. Men det börjar kännas lite bättre nu tack och lov.
                              
                         
 



Inte den bästa bilden på mig..men Pluttis är så fin så jag kunde inte låta bli att lägga upp den;)



Konstverket Nimis i Mölle;)



Jag och Mia på Bulls;)


Ha en fortsatt trevlig fredagskväll!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Niiiiimis! :D



Vad fina ni är. ♥

2010-04-11 @ 15:55:04
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0