Goddagens!

Igår vart det träning för Ulf. Red på kandaret för första gången för honom. Putte verkade inte bry sig så värst mkt om det, mest jag som hade problem med "alla" tyglar haha.  För övrigt tycker jag träningen gick riktigt bra. Ulf verkade nöjd med oss också och sa att han börjat jobba fint nu. Så tummen upp;) Har lite träningsvärk idag...huuu. Men det är väll ett tecken på ett bra träningspass!

Har "eget ansvar" för hästarna nu i en vecka då mamma drog till Grekland imorse. INTE alls avundsjuk, inte alls;) Men det unnar jag henne. Var ju lite si och så om hon skulle komma iväg iochmed vulkanen och all aska i luften. Planet skulle lygt från Landvetter imorse kl 07. Men dom hade 06.00 blivit satta på en buss till Oslo och skulle väll flyga därifrån vid 10/11 tiden. Så jag hoppas hon kom iväg.

Har redan börjat ladda inför söndagens tävling, en Lätt A:3 i Harplinge. Ska bli kalas kul;) Sanna följer med som hästskötare och supporter;) Faktiskt första gången i hela min tävlingskarriär som min mamma inte är med! Känns lite konstigt faktiskt. Men det löser jag;)

Nu kommer strax min lunch...fuskar till det med en Big Mac & co idag hihi

Ha en fortsatt trevlig torsdag!

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0