Godkväll!

Idag har det väll inte hänt så speciellt mycket. Började dagen med att rida Putte. Hade faktiskt hoppsadel idag, och jag till och med hoppade lite..eller ja, skuttade över ett mini kryss är väll mer rätt=) Men bra gick det iaf.

Sen blev det Ullared och Ge-Kås en liten sväng, inte särskilt roligt var det. Mest skit där idag, så det blev bara handlat lite schampo och sånna viktigheter.

Och nu sitter jag hemma hos mormor och morfar inne i stan och väntar på att älsklingen min ska ringa så vi kan åka hem till honom och mysa lite. Kollar lite på Sofies modes blogg under tiden, faktiskt lite intressant att läsa. En hel del bra modetips.

Kan ju berätta med att jag ska tävla på söndag. Blev tillfrågad om jag ville rida med i Björbäcks div II lag, andra omgången. Är så sjukt taggad på att tävla, så det ska bli riktigt skoj.

Ska på arbetsintervju imorgon, wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0