God förmiddag!

Regn,regn och åter regn. Så kom det inte alls så efterlängtade regnet. Var uppe tidigt idag och mockade för att sedan hinna rida INNAN det skulle börja regna. Men givetvis när jag precis skulle sadla Putte så började det smattra på taket...suck. Vad vore inte ett ridhus nu, om inte guld värt.

Idag händer det rätt så mycket roligt tycker jag. Ska strax in till stan och simma och sola på Nautilus med pojkvännen min:) Och sen ikväll ska jag iväg och hjälpa mammas kompis med hennes häst igen, ska bli kul!

Tänkte fotat en dagens outfit på Putte, men kändes sådär kul i det här tråkvädret. Så ni får nöja er med en gammal bild;)

Fick precis lite hjälp av en kompis till min utmaning. Lyckades ju inte fylla i alla svaren;) Lite fusk, jag vet men ändå;)

2. Ett ord på fyra bokstäver: alla
6. Färg: ask grå
7. Klädesplagg: ankelsock
8. Mat: apelsinmarinerad kyckling;)



Tycker denna bilden är helt underbar. En tjejkompis tog den på mig och Putte en tidig höstdag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Å vad mysiga ni ser ut! ♥

2009-09-24 @ 21:58:20
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0