Ganska bra idag!

Har varit en ganska bra dag idag tycker jag. Tog mig lite sovmorgon fram tills sisådär halv tio..hade satt klockan på åtta. Men var ganska svårt att gå upp när täcket var så underbart härligt och älsklingen min låg jämte mig;) Efter frukosten traskade vi ner en sväng till stan och glodde lite, verkligen inget kul alls att slöda pengarna på. Fast tillslut blev det inhandlat ett par stövlar och en värmeskyddande spray för håret. Kan nog mitt hår uppskatta som var eviga dag både fönas, plattas eller lockas.

Sitter och surfar runt lite på nätet nu, och av en slump kom jag in på en sida som heter eleven.se. Verkar ju super bra. Finns allt inom hårvård, skönhet och hälsa, parfym m,m. Blir kanske att man klickar hem nått smått å gott därifrån;)

Tänkte prova en dagens;

DAGENS VILL HA: Ny vinterjacka
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och t-shirt
DAGENS SMINK: Dream Matte foundation, Max Factor mascara
DAGENS FRISYR: Uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: Inget särskilt
DAGENS LÅT: Shinedown- Second chance
DAGENS PLANER: Inga speciella
DAGENS SAKNAD: Caroann
DAGENS DUMMASTE: Folk som inte kan blinka när dom svänger
DAGENS SJUKA: Lite trött
DAGENS DROG: KAFFE;)
DAGENS KRAM: Mattias
DAGENS PUSS: Mattias
DAGENS KÖP: Stövlar och hårspray
DAGENS GODIS: Hmm..inget faktiskt
DAGENS HUMÖR: Helt ok
DAGENS ORD: "Jajja"











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0