It`s a ordinary day!

Jahapp, idag har varit en dag som alla andra dagar. Med andra ord inte gjort nått speciellt mer än och ridit och mockat. Jo, jag har faktiskt storstädat lite i sadelkammaren. Fint blev det. Vädret har ju varit så där super kul idag med. Med andra ord regn, blåst och lite regn till. Tänkte först kört iväg till ridhuset och ridit, men kände inte alls för det. Så jag passade på att ge mig ut mellan regnskurarna...trodde jag. Precis när jag skulle hoppa upp började det ju givetvis regan igen..suck. Men men, man är ju härdad som hästmänniska;)

Igår kom mina paljett tights som jag beställt från HM, men inte min duffel:( den var tydligen restad och kommer inte förens i slutet av november. Need it now. Eller ja, det är ju inte så att jag inte har nån vinterjacka. Hänger väll si sådär fem stycken i garderoben;) Men jag VILL ha min nya;) Paljett tigtsen va riktigt coola iaf...kommer rocka på dansgolvet;)

Älsklingen min var här inatt....älskar verkligen att somna och vakna jämte honom. Sover så mkt bättre när jag vet att han ligger jämte mig...känner mig så trygg då..myyyyysssss. <3

Imon blir det inte till att ligga på latsidan. Ska vara på banken kl 13, så det blir till att komma upp i tid och hinna mocka och rida innan jag ska dit. Sen blir det upp till stora stan och göra lite ärenden. Och sen till gymmet och simma. Duktiga jag! Täntke jag skulle se om jag hittar nån snygg fondtapet till mitt rum. Är sugen på att göra om nu igen;)

Pappsen min var gullig och bjöd på pizza ikväll. Mamma är inte hemma...å varken jag eller pappsen är så roade av att laga mat. Så pizza är aldrig fel sånna dagar;)

Nähe, nu ska jag glo på tv och lata mig..

xoxo


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tjo! Hur är läget med dig?

Klart du ska göra om lite och visa före och efterbilder! :D

2009-11-15 @ 11:03:05
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Kul att prata med dig idag! Nu får du ju ta och blogga. ;)

Puss o kram till dig, familjen och djuren!

2009-11-22 @ 21:08:45
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Karro

Är sugen på lite nya inlägg och en massa bilder :)

2009-11-24 @ 12:44:31
URL: http://karoline.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0