A surprise tripp to Oslo..

Helgen spenderades i Oslo. Min kära vän och gamla granne bor numera i Oslo sen i maj. Länge har hon velat att jag ska komma upp och hälsa på, men varken tiden eller pengarna har varit på min sida. Men så när hennes kära pojkvän ringde och ville "ge mig" i födelsedags present till henne, kunde jag bara inte längre motstå att åka upp. Carro fyllde 22 år i torsdags och i fredags satte jag mig på bussen upp till Oslo för att överaska en intet ont annande Carro. Som förutspått (av både mig och Jocke) började Carro gråta av lycka när jag helt plötsligt står på centralstationen i Oslo;) givetvis började jag också gråta. Härligt med riktiga underbara vänner <3

Oslo var helt underbart. Kommer absolut åka tillbaka för att se mer. Eventuellt blir det en liten skidweekend redan i början av året..hoppas hoppas!

Här kommer lite bilder från min lilla tripp!



Julfint



Givetvis ett besök i favorit affären. Om än dock för att bara titta;)



Jag och Carro framför Holmenkollen.



Mäktigt stora biografen Colosseum med 700 platser.



Ett av köpcentrumen med 4 el 5 våningar..kommer inte ihåg. Irrade mest runt i alla affärerna;)



Carro och jag!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ååååh vad mysigt! ♥

2009-12-12 @ 02:01:59
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Matilda

Tack söta du! :D Ja, vi har snygga halsdukar och bra smak såklart! :)

Här är m-9,5 nu. BRRR! Kram!

2009-12-17 @ 08:01:04
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0