Lite bilder, lite info, och lite annat smått och gott!

Antar att det finns dom som är lite nyfikna kanske...så jag lägger upp lite bilder!

Först kommer lite info och bilder på Putte plutt.

Namn: Bounty, Putte, Putte plutt, Putte fnask, huliganen, darlingen, älsklingen..ja kärt barn har många namn=)

Ålder: 10år den  maj

Mankhöjd: ca160cm

Far: Bolero

Mor: Toe Hold xx

Utbildad: Går Lätt A stabilt med både placeringar och vinster. Lätt B nivå hoppning tror jag, då jag själv inte hoppat han så mycket. Är en riktig "dressyrkärring". =)

Gillar: chips, Bowie, tävla, kliad på mulen

Ogillar: kliad under magen, att inte bli riden, kor

Bästa egenskap: alltid positiv och glad, gör alltid sitt bästa, helt enkelt bäst

Sämsta egenskap: har inte upptäckt någon än









Namn: Bowie Boy, Bowsen, Bowiemannen, Bow Bow...många namn här med=)

Ålder: 15 år

Mankhöjd: 145cm

Okänd härst: Imp Danmark

Ubildad: FEI dressyr, placeingar och vinster till Lätt A. Lätt B hoppning

Gillar: chips, barn, Bowie, lata sig, bli borstad

Ogillar: att behöva jobba=)

Bästa egenskap: mycket speciellt grabb med många personliga egenskaper

Sämsta egenskap: lite lat









                                                                                              

Kommentarer
Postat av: Matilda

Älskade Putte! ♥ Ni är så fina ihop. Det går inte att beskriva hur glad jag är att det var du som köpte honom. Det kunde inte ha blivit mer perfekt. Han fick till och med ha kvar brun som "sin färg" på sakerna. Haha.

Jag har tänkt komma inom och hälsa på flera gånger i sommar men varje gång jag åkt förbi har jag haft häst med mig. Det får väl bli till jul i stället. ;)

Jag tänker på er jätteofta även om det dröjer mellan gångerna vi hörs, bara så du vet. :)

Kram.

2009-08-22 @ 23:27:58
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Linda

>Gud vad kul att hitta en häst som min pålle är släkt med tänkte jaf skriva, sedan insåg jag att det kanske är omöjligt? Min pålle är uuu Toe Hold xx och han är född 1993 så det var kanske trots allt inte samma pålle ändå (om hon nu inte är e. Native Dancer xx) :P Fast det hade vart coolt eftersom min pålle också hatar kossor. HAHAHA! :D

2009-09-27 @ 10:21:29
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0