It``s friday baby!

Ååååå äntligen fredag, fast fredagskänslan som brukar infinna sig så fort man går upp har inte kommit än..hmmmm...skumt!
Spenderar iaf denna fredag ensam på jobbet, buhu så tråkigt att sitta helt ensam. Blir så sällskaps sjuk. Vill ju bara dela med mig av min glada fredagskänsla. Får väll dela den med ♥ ikväll istället;) hihi

Känner mig på nått konstigt sätt halv och inte riktigt tillfreds. Tror att det har med älskade Putte plutt att göra. Är ju så van med att fylla kvällarna på veckodagarna med att rida och sånt. Nu när man inte gör det så har man så "mycket tid" att göra annat på. Men det är ju INTE roligt. Jag vill ju rida!!!!!!! Hoppas det blir bra snart.

För övrigt så har vi bokat skidresa till Åre över nyår;) Har varit väldigt skeptisk till detta innan..men nu börjar jag faktiskt se fram emot det haha. Har bara åkt skidor en gång i livet. För si sådär 16 år sen;) Detta kan bli INTRESSANT. På juldagen bär det iaf av, jag ♥och två andra par till. Myyyyssss i stugan;)

Va gör Ni denna regniga fredag???


Ha det bra, kramar


Mitt älskade ♥vill bli bra nu!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Sötnosen har en blå linda på hoven idag.

Kram mamma

2010-10-08 @ 12:44:41
Postat av: Matilda

Hur går det med honom? har han återhämtat sig? kram!

2010-10-13 @ 03:14:25
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0