Vi suger hela natten!

Ååååååå ÄNTLIGEN fredag, vad jag älskar fredagar.
Skulle egentligen varit på massage i em/kväll. Verkligen i behov av det nu. Börjar få riktigt ont i nacken och huvudet, och den där hemska trötthetskänslan i större delen av ryggen börjar infinna sig. Aj aj inte bra alls! Men massagen blev tyvärr flyttade till imon, men den som väntar på något gott;)

Imorgon hade jag tänkt sticka en sväng till Helsingborg, Väla. Och eventuellt göra ett besök i för mig en nyupptäckt hästaffär söder om Helsingborg, Helsingborg Equiestrian and Pet ;) Spännande!!!

Ridningen har för övrigt gått bra denna veckan. Trimmade lite på ridbanan igår, och han kändes fin fin. På måndag blir det träning för Ulf igen. Och sen laddar vi inför Björbäcks stora tredagars tävlingar näst sista helgen i maj. Brukar alltid vara lik roligt och inspirerande att rida där då ioch med att det är Falsterbo kval. Detta inebär MÅNGA fina hästar och duktiga ryttare. I fjol red jag fram med bla Jan Brink hihi..

Nu är det strax dags för lunch, göttans!

Fortsatt trevlig fredag;)

KRamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0