Underbara fantastiska älskade häst!

Ååååååå va träningen gick bra igår. Ulf undrade vad jag hade hittat på....jag har börjat rida sa jag;) Han var mjuk, spänstig och bar sig fint. Och framför allt, kommunikationen fanns där. Hur underbart som helst;)

NÖJDAST är jag;)

Mamma ringde för en liten stund sen. Hennes jobb hade blivit bombhotat!!!!!!!!!! Dom hade tydligen hittat ett märkligt paket i trappan.... Bombtekniker från Malmö är på väg.... Kan inte annat än tycka att det är lite spännande haha (förutsatt att inget hemskt händer) Fortsättning följer......

Fortsatt trevlig torsdagsförmiddag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Annika

Nu är jag hemma från jobbet, blev lite rastlös faktiskt.....får väl sätta mig i solen och vänta på att den där ev. bomben skall plockas bort.

Kanske tvätta lite hästtäcke.

mamma

2010-05-27 @ 11:28:30
Postat av: Maria Granberg

Åh vad kul att det gått så bra! vet vilken lycka som kommer med passet:)

2010-05-27 @ 22:04:44
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/
Postat av: Maria Granberg

aa helt ofattbart:) jag har glömt men kan kolla :D dom kostade bara ca 300 vilket är rätt billigt för att vara fårskinn och i fin kvallite:)

2010-05-28 @ 21:54:04
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0