Helg, underbara helg!

Äntligen har jag fått jobb, ett riktigt jobb;) Därav den dåliga uppdateringen...
Började jobba i måndags, ett heltidsjobb med fast anställning. Hur gött är inte det;)

"Sviterna" efter Skandinavium och EuroHorse har fortfarande inte lagt sig. Med andra ord, shoppingfeelingen hänger fortfarande kvar. Ännu mer nu när jag vet att jag får en lön i slutet av månaden. Funderar redan på vad för hästrelaterade attiraljer den ska gå till haha. Som nr ett ligger iaf en svängd anatomisk dressyrgjord. Ska bara bestämma vilken jag vill ha, så jag kan be hästshopen att beställa den;)

Idag ska jag vara ute och njuta av det härliga vädret. Blir hästapållarna för hela slanten idag. Kanske vårstäda och göra lite fint i stallet och sadelkammaren....

Och självklart ska jag vara med i http://showjumper.blogg.se/ tävling om det super fina tränset från Otto Schumacher. Hur mycket hade Putte inte passat i sånt träns?? Ganska mycket tror jag;)

Lite bilder från den senaste veckan bjuder vi på idag;)



Barbacka ridning i snön..



Jag och Matilda (showjumper blogg) studerar bling bling inköpet till Putte;)




Ska försöka lära mig att lägga upp filmsnuttar, så ni får se mig och Putte i rörelse;)

Ha en bra solig dag!!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hehehe vilken lycka med bling HAHA!

2010-03-06 @ 11:19:11
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0