Fredag, underbara fredag!

Så var det äntligen fredag..igen. Känns som att det fredag bara häromdagen. Det eviga ekorrehjulet är i rullning! Veckan har varit helt ok, inget nytt som hänt. Förrutom i onsdags, då var jag och tränade för en ny tränare. Tror att han kan passa mig och Putte riktigt bra. Mycket lugn och harmonisk och gick direkt på det som är vårt stora problem. Att bli avslappnade (båda två) och att få Putte framför lodplan. Putte har väldigt lätt för att "krulla" ihop sig och komma bakom lodplan. Har blivit lite av ett moment 22 för oss. Både jag och Putte är väldigt ambitiösa och vill väldigt mycket, både på gott och ont. Det har gjort att vi tappat kommunikationen lite mellan oss och det har blivit spänt. Ulf gick direkt på detta, och jag fick Putte framför lodplanet och han kom till arbete och slappnade av=) Så på onsdag nästa vecka är det träning för honom igen, längtar!

Ikväll är det hästfri kväll. Tänkte städa älsklingens lägenhet och göra vårfint. Nu får väll ändå våren komma... Till mat ikväll tänkte jag prova att göra wokade grönsaker med kyckling, äggnudlar och hemmagjord jordnötssås....kan bli spännande. Speciellt eftersom att jag inte är så bra på att laga mat haha

Får väll återgå till arbetet nu. Sitter helt själv på jobbet, och det ska jag göra fram till halvfem =(

Ha en underbar fredag med fredags mys eller party eller vad som nu händer;)

Kram!!



Sötnöten säger trevlig helg;)


Kommentarer
Postat av: Annika

Har tagit väl hand om Dina hästar ikväll, Bowie har fått sin svans tvättad och sedan har han blivit "friserad" lite också, han tyckte han blev jättefin och vill också vara med på bild i bloggen.

/mamma....

2010-03-12 @ 20:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0