Morning!

Godmorgon!
Började jobbet lite tidigare idag, så kan jag gå hem en halvtimme tidigare...tjohoo..hehe
Nu börjar man så smått komma in i verkligheten igen efter semestern....och jag kan meddela att det suger;( Man kanske borde fundera på allvar vad man vill göra med sitt liv. Man ska ju vara nöjd och glad med det man gör, vilket också inkluderar jobbet! Är nöjd med det jag gör...förutom mitt jobb. Har inte jobbat här länge, men känner att det inte riktigt utvecklar mig. Vill ju ha ett jobb som är spännande, lärorik och som man längtar att få komma till....men vem vill inte ha ett sånt jobb, och hur många har faktiskt ett sånt jobb;) Jaja, jag får vara nöjd så länge, jag har ju trots allt ett jobb. Och så illa är det inte;)

Nu ska jag återgå till dagens arbete. Ha en underbar dag!

(Bilder från Turkiet kommer;) )

Kommentarer
Postat av: johanna L

Hej jag såg ett inlägg i din blogg om att du hade lackat dit träns själv:) Hur gjorde du de ?:) Det vart jätte fint:)

2010-06-21 @ 20:35:16
Postat av: Matilda - TATTINITÄVLING ! Vinn valfritt schabrak med matchande luva!

Helloooo vad händer hos dig? Det var längesen ju! :)

2010-06-30 @ 08:45:57
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0