Semestern!

Dags för en bildbomb från senaste tidens händelser ;)









Våran resa till Turkiet var helt underbar. Perfekt väder hela vecka, lagom varmt och sol. Blev mycket badande, både i polen och havet. Havet var fantastiskt roligt att bada i. Grymt stora vågor;) Blev en del shopping med... Och jag hittade min älskade Louis Vuitton resväska;)

De är ju inte annat än att man längtar tillbaka..en vecka går ju såååå fort. Har redan börjat lite halvplanera inför nästa resa. Skulle så gärna vilja åka till Grekland i sept-okt...och Egypten i mars 2011. Men älsklingen vill ju så gärna på skidsemester i vinter...och det hade ju oxå varit kul att följa med på...även fast jag gillar värmen bättre;)

 

Nu ska jag strax iväg och träna med Putte för Ulf. Ska bli kul, förutom att det är väldigt varmt och ridning i helgen har ju inte varit på topp. Men men, han är ju igång..så det går nog ingen nöd på honom..snarare på mig haha!

Ha en underbar onsdagskväll!

Kramar












Kommentarer
Postat av: Annika

oj, vilken träning det blev......

hemma i hagen!!!

2010-07-14 @ 21:44:44
Postat av: Annika

Fina bilder, känner igen alla

/mamma

2010-07-14 @ 21:45:29
Postat av: Matilda

Ser ljuvligt ut!

2010-07-19 @ 15:10:29
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0