Booooooring!

Ååååååå va tråkigt det är. Usch, dagarna börjar verkligen bli riktigt långa och svåra att fylla med nått roligt En vanlig dag ser typ ut såhär:

07 Klockan ringer!
 
07-07.30 Äter frukost.

07.30 Släpper ut hästarna och fixar lite i stallet

8-8.30 Nån gång där kör jag till ridhuset och rider.

10.15 Kommer hem

10.30-12 Mockar och fixar klart det sista i stallet.

Resten av dagen är dö tid. Förutom måndagar och ons, då tränar jag bodypump och powerbox. Och nån dag i veckan kör jag in till min älskling i Halmstad.

Alltså med andra ord, mina veckodagar går åt till att se fram emot helgen. Visserligen gör väll alla det. Men jag ser fram emot helgen för det är då jag kan umgås som mest med min älskling och vara lite som alla andra. DET SUGER ATT  VARA ARBETSLÖS! Om man bara hade haft något vettigt att göra och fått lite pengar då och då på kontot hade jag inte haft något emot det.

Kan inte bara någon liten snäll själ erbjuda mig ett jobb, halvtid, deltid, heltid...något!!!! SNÄLLA! Så himla värdelös kan jag väll ändå inte vara..gaaaahhhhh

Nu ska jag tråka lite till med ännu mera tråkigt tv tittande på tråkiga serier.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0