One week to christmas!!!!

Jaha, då var denna veckan till enda. Skönt!
Som sagt var veckan ganska fullbokad. Pepparkaksbaket i måndags var ju lyckat;) hihi
Och tisdags var jag och Martina på Make up stores klubbkväll, mys.
Detta inhandlades;




Och så fick jag en liten gåva för att jag handlade. Ett super snyggt nagellack och en ögonskugga, allt detta i en söt liten paljett påse/väska;) Gåvor uppskattas alltid;)

Min tröja från HM kom äntligen i onsdags. Så fiiin!!!!
Dock är det inte i denna blåa färgen utan den beige/rosa tröjan jag beställt. Hittade bara inte rätt bild;) Får visa den på istället en annan dag.

Har äntligen kommit på vad Mattias ska få i julklapp...kan dock inte avslöja vad det är. Men jag kan säga att jag har varit kreativ i år och plockat fram min konstnärliga sida;)


Nu blir det mys framför tv:n resten av kvällen! trevlig fredagskväll.
Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0