Veckoplanering!

Veckoplanering inför nästa vecka! Samt planering av resterande dagar denna vecka!

Fredag: Putte vila

Lördag: Ridning ute i hagen. Allmän "genomridning. Förv. galopp samt skänkelv.

Söndag: Tävling Harplinge Lätt A:3
_______________________________

Måndag:
Skritta ut en lite runda, ev lite joggning!

Tisdag: Ev. köra till ridhuset och träna program. Annars programträning hemma!

Onsdag: Putte vila. Jag powerbox

Torsdag: Tömköra Putte

Fredag: Putte vila

Lördag: Tävling Laholm Lätt A:3 & Lätt A:6

Söndag: Tävling Laholm Lätt A:4    
                                                    
Tror att detta kan vara ett bra upplägg. Ska försök planera upp veckorna lite bättre så att jag hinner träna mig själv 1-2 dagar i veckan. Känner att min kropp inte mår så bra när jag inte tränar annat utöver ridningen.

Nån som har bra tips på hur man ska hinna med allt på veckordagarna. Rida 5-6 dagar i veckan, jobba heltid, träna själv, umgås med pojkvän och hinna ANDAS!!!!!

Tips mottages tacksamt;)                                                                            


Kommentarer
Postat av: Annika

Låter som en bra planering, lycka till på söndag.

Hälsningar från ett nu soligt och ca 20 Kreta

Kram mamma

2010-04-23 @ 10:41:36
Postat av: fridan

tack så mkt! :) då kanske man skulle prova en sån! du har ingen bild när du har den på? :) nån av dom...



kul med tävlingar, lycka till!!

2010-04-23 @ 12:26:45
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Maria Granberg

Jaa men precis!:D Nej nu är det hoppning nästa helg.. sen ska jag kolla efter någon passande:D själv?

2010-04-24 @ 19:46:42
URL: http://dressyrbloggaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0