Sol!

Det underbara vädret verkar ha kommit för att stanna. Underbart!
Idag blir det vila för Putte. Ska fika på stan med bästa Martina efter jobbet. Ska bli mysigt. Går dock alldeles för länge mellan våra "fika dejter", men alltid lika trevligt när vi väll ses;)

Kollade min statistik över mina besökare. Ochdet visade sig att jag nog hade haft besöksrekord den 5 April. Över 103 unika besökare och 132 sidvisningar. Jätte kul! Sporrar mig bara ännu mer att vara flitigare på uppdateringen. Så ge inte mina vänner;)

Ikväll blir det tacos och mys med älsklingen min. För övrigt hans favorit rätt, tacos alltså;)

Nu slutar jag snart för dagen, gött!

Ha en fortsatt trevligt "lillördag" hihi

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Trevlig kväll

2010-04-14 @ 17:23:27
URL: http://sallberglina.zoomin.se
Postat av: Matilda

Ja han myser järnet! :)

Är förkylningen borta? KRAM!

2010-04-15 @ 08:52:46
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0