Goooood morgon!!!

Godmorgon!
Då vart det måndag..igen. Bara måndag, fredag hela tiden tycker jag;) och då vinner fredagen med hästlängder;)
Helgen har varit till sin belåtenhet. Fredagen var lugn och spenderades faktiskt ute i stallet, det kallar vi fredagsmyyyys;) På lördagen var det födelsedags kalas för Mattias och hans syster. Mattias fyller år först på lördag (11/9) ett datum många kommer ihåg...tvillingtornen, Anna Lindh... Och igår firade vi mamma med resturang;)

I måndags tränade vi för Ulf. Gick jätte bra. Provade att "trampa" Putte för första gången och han skötte sig alldeles utmärkt. Duktiga häst <3

I tisdags fick Putte lite "behandling". Han blev masserade och hade det allmänt gött;) Så nu är han sååå mjuk och fin i hela kroppen, lovely!

Igår när jag red provade jag att samla honom och få honom till att trampa utan markhjälp. Och han fattade nästan direkt vad det var jag ville. Han verkade tycka det var riktigt roligt och kämpade på bra =)

Idag blir det lite vila för honom. Själv hade jag tänkt att gå på ett MLR pass (mage, rumpa, lår pass). Men känner mig inte riktigt hundra idag...gör lite ont i halsen när jag sväljer=( Hoppas det släpper framåt dagen.

Ha en underbar måndag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Annika

Man får inte träna om man inte mår bra!!!

Hoppas det går över. /mamma

Tack för igår förresten, jättemysigt.

2010-09-06 @ 10:21:08
Postat av: Annika

Fredag igen....hur går det med uppdateringen!!!!

2010-09-10 @ 15:00:09
Postat av: Matilda

HAHAHA är det DEN?? Jag väntar med spännning på mail från min förhoppningsvis blivande levarantör! :D

2010-09-26 @ 20:10:16
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0