Underbara fredag!

Idag är det äntligen fredag. Underbart;)
Skulle ju varit ovh tränat i onsdags, trodde jag haha. Gjorde både mig och hästen iordning, lastade och körde till ridhuset. Väll där, tomt! Var är alla tänkte jag?? Då visade de sig att tränigen var först nästa vecka, haha. Hade förväxlat veckorna...å jag som var så träningssugen;) Så vi körde hem igen och red ute i den nyklippta stora hagen;) Som det kan bli ibland. Nya tag nästa vecka!

Ikväll blir det hem och rida lite...kanske ska "hoppa" lite. Satte ut alla hinderna i hagen nu när den är nyklippt...lilla hoppbanan till den icke hoppande dressyrryttaren;) Hoppas bara inte alla bliningar (stavningen?) och hästflugar är lika på ikväll, biter nått fruktansvärt och Putte har så svårt att koncentrera sig.  Inte så konstigt, gör ju grymt ont när dom biter.

Imorgon står ridning på schemat på förmiddagen, sen förhoppningsvis sola. Dock verkar det som det ska bli oväder med åska och regn=( Urtrist när det väl är helg. Sen bär det av mot Båstad till Sanna och Tommy. Ska kolla in va som händer i tennisvimmlet;) Efter det ska vi upp till Ladan för mat och underhållning. Soo far ser lördagen absolut godkänd ut;)

Va händer hos Er i helgen??? Längesedan nån kommenterade... Iofs har ju mitt uppdaternade inte varit på topp;) Men nån läser väll kanske;)

Ha en kalas fredag!!

kramar

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hur gick hoppningen? :D

2010-07-19 @ 15:10:06
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0