SOMMAR!!!

Nu är det banne mig sommar på allvar. Medeltempen denna helgen har väll varit närmare 25-30 grader..phuuu! Men man ska väll iofs inte klaga när det väl är varmt och sol. Dock är det inte överdrivet roande att sitta inne och jobba hela dagarna...men men. Nästa sommar! Då ska jag banne mig ha SEMESTER..riktig semester i minst två sammanhängande veckor, så de e så;)

Det har ju tyvärr inte blivit någon ridning i helgen. I fredags var jag ut och käkade med jobbet, i lördags var det på tok för varmt. I söndags gjorde jag dockett tappert försök. Men stackars Plutten var helt slut, så det blev endast lite joggning på banan. Hade tänkt försöka tömköra lite ikväll...dock ser de ut att vara lika varmt idag med :S

Nu får jag jobba vidare...stressigt stressigt när man är själv på jobbet!

Ha en underbar dag i värmen, och glöm inte dricka MYCKE vatten;)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0