Welcome to the snowland!

Godmorgon!
Det snöar utanför mitt fönster, IGEN. Nu börjar det faktiskt bli lite tröttsamt.
Skulle varit träning för Ulf Nilsson ikväll, men blev inställt pga kylan. Supertrist, såg verkligen fram emot det. Men man tänker ju givetvis på hästarna bästa.

För övrigt så var jag på bodypump i måndags för första gången i mitt liv. Riktigt roligt. Men HERREGUD så ont jag har i framsidan av låren idag. Igår var det mest "skön" träningsvärk, men idag..huuuaahh. Att bara gå upp för trappan är en ansträngning haha. Jag som trodde att jag hade vältränade, starka "hästben". Tji ficka jag;) Men hade tänkt ge mig på det imon igen..om träningsvärken lättar vill säg. Annars får jag nog skjuta på det till fredag.

Ikväll/natt drar min älskling till fjälls. Han och några vänner ska på skidweekend till Idre. Lite avis är jag nog faktiskt... Hoppas bara inte det blir allt för mycket snöoväder som dom varnat för. Inte så kul och veta att han är ute på vägarna om det är oväder..

Nu är det dags att släppa ut vilddjuren i snön;)

Ses...

Kommentarer
Postat av: Ann-Christin

Så då har jag hittat till din blogg och läst lite och skickar en hälsning.

Gillade förstås tömkörningsbilderna! Tycker att det var så roligt att ni fick pröva på konsten och att "Putte" fattade den nya uppgiften så bra. Det gick ju jättefint!

2010-01-29 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0