Nytt år, fullt med nya möjligheter och äventyr!

Gott nytt år, sisådär fjorton dagar efter nyår;) Men bättre sent än aldrig.
Nyår var helt ok, inte det bästa ever..men det är ju lite överskattat de där ändå. God mat och helt ok sällskap. Firade för andra året tillsammans med min bästa Carro å hennes kille, och så givetvis min älskling<3 Kanske en blivande tradition, vem vet.

Har "äntligen" börjat komma igång med ridningen igen på allvar, den där latmasken sjukan är svår att bli av med när den väl drabbat;) Till helgen blir det clinic i dagarna två för K-G Svensson. Lördagen börjar med tömkörning, och söndagen blir det rid clinic. Ska bli spännande, har absolut ingen aning om vem denna K-G är!

Tänkte kanske prova att träna för Ulf Johansson nästa vecka med. För ganska många år sen tränade jag för honom med min ponny. Idag tränar han många framgångsrika dressyr ekipage i Danmark, och vad jag vet en del i Sverige. Och det bästa av allt är att han inte bor så långt ifrån mig, till och med i samma kommun:) Tror att han har träningar en gång i veckan på min hemmaklubb, så det är ju perfekt. Måste verkligen hitta en bra tränare som matchar mig och Putte, och som kan utveckla oss på bästa sätt och locka fram våra kvaliteer.

Dagen för övrigt idag blir nog ganska lugn. Än så länge ser schemat ut såhär:

*Mocka
*Rida
*Ev sola och basta
*Laga mat
*Kolla på en kompis som tränar för Ulf


Äsklingen och jag på nyår<3


Ridning i snön, kallt men mysigt!


Mina älsklingar!


Träningen för Stefan Jansson innan jul!


Kommentarer
Postat av: Annika

Ulf Nilsson.....inte Johansson

2010-01-13 @ 15:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0