Friday!

God morgon!
Äntligen fredag, vilket betyder myskväll med Martina. Paj och vin står på listan ikväll;)

Innan dess blir det ut och fixa stallet och tömköra Putte, har gett mig sjutton på att jag ska lära mig den "ädla konsten" att tömköra hehe.. Tror att det kan vara ett super komplement till Putte. För övrigt har han känts super fin hela veckan. Känns som att vi har en bra start i våran igångsättning efter vår lilla vintervila.

Givetvis varenda gång jag sätter mig vid datan halkar jag av nån konstig grej alltid in på shopping sidor. Begriper inte detta;) Det senast som hamnat i min VILL HA lista är följande:

  

Dressyr benskydd. Orginalet är bra dyra ,men Hööks har gjort en kopia för en lite snällare peng. Smidigt att ha på exempelvis tävling.



Den här super snygga västen (finns även i brunt, min favorit) från xtremehorsemakeover.

Dom hade även en jättefin fleeceluvtröja i brunt och blått, lyckades dock inte få en bild på den.


(Bilderna är lånade från Hööks.se och xtremehorsemakeover.com)


Kommentarer
Postat av: Annika

"skitsnyggt", när skall vi åka och shoppa, imorgon eller......(mamma betalar!!!!)

2010-01-22 @ 08:20:04
Postat av: Matilda

Oh vad snyggt!

Vad kul att ni är i fin form, visst är KG fantastisk. Jag SA ju det. ;)

Kramar!!

2010-01-24 @ 09:31:11
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: N

Fin blogg, allt bra me dig idag? :)

2010-01-26 @ 20:54:17
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0