Snö, snö, snö!

När ska det ta slut me allt snöande egentligen!
Nu vill vi ha vår tack.

Duktiga jag var på bodypump igår igen, guldstjärna i kanten där ja;) Härlig träningsvärk idag.
Strax blir det ut i stallet och fixa och dona till mina älsklingar. Till helgen bär det av till Falkenberg för träning för Stefan Jansson igen. Tjohooo, ska bli riktigt roligt. Ser vi fram emot.

För övrigt kan jag berätta att den 5 juni sitter jag, min älskling, mamma och pappa och goda vänner till dom på ett plan till Turkiet, Alanya.... såååååå jäääääkla gööööööött ;)

shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa;)

Men det är ju en stund kvar. Innan dess blir det shopping i Götet på Horse Showen den 26 feb, ser vi fram emot. Och förhoppningsvis en massa tävlingar. Är så sjukt tävlingssugen nu.



Putte säger hej!


Kommentarer
Postat av: Annika

Attans vad vi skall shoppa...../mamma

2010-02-02 @ 10:07:15
Postat av: Lamia - TÄVLING PÅ BLOGGEN

Vad har han för mysigt täcke? :)

2010-02-06 @ 23:04:03
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söta fina hästen! ♥

Guuud vad underbart med resan till värmen, jag är rätt avis. :D

Och all shopping...så nice!



Klart vi ska ses i Gbg! SÅ ROLIGT!!

2010-02-08 @ 12:26:52
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0