Måndag!

Hallo!
Då vart det måndag...igen. Hoppas eran helg har varit bra! Min har varit helt ok. Var ju och tränade för Stefan Jansson i lördags. Gick kalas bra. Han tyckte Putte hade blivit mycket bättre sen sist. Är nog nästan 1 1/2 månad sen jag tränade för honom sist. Så det var kul att det var en positiv förändring. Jobbade lite med serpentin bågarna i galopp. I höger galoppen går det fin fint. Men i vänstergaloppen har han svårt att bibehålla galoppen när man kommer till dom förvända bågarna. Så vi fick lite bra tips att öva på för att stärka han hans högra bak.

På kvällen var jag hemma hos Sanna och Tommy och käkade tacos, och sen blev det lita partajande på det. Vi spelade Buzz ( heter det så?). Nått frågespel iaf...och jag vann! Haha, lite oväntat;) Blev en liten sväng på stan med i nattvimmlet.

Söndagen var en ganska slapp dag. Var bara hemma red Plutten. Joggade han lite med kandaret. Gick kalas bra. Förhoppningsvis blir det träning med kandaret på onsdag för Ulf;)

Ha en fortsatt bra måndag!

Kram

(Tänkte slängt upp en bild från träningen i lördags. Men bilderna på mobilen blev så suddigaa:(

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad kul att det gick bra! :D

Jag ville se bilder även om de är suddiga!!!

kram :)

2010-04-19 @ 14:15:42
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Annika

Usch, vilken dålig fotograf - suddiga bilder, men ingen kan ju skylla på Amelie (hon rider ju).

mamma (fotografen)

2010-04-19 @ 15:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0