Regn, regn, regn och blåst, blåst, blåst..

Aaaaaa så trist väder det har varit hela dagen och fortfarande är. Snacka om riktig höst. Tycker nästan synd om hästarna som gått ute hela dagen i detta skit väder. Får hoppas på bättre väder imon. Tidningen lova uppehåll, så det håller vi tummen för!

Längtar till kl 21 ikväll. Då drar Matilda ( http://showjumper.blogg.se/ ) veckans vinnare i hennes tävling där man kan vinna dom här super snygga fleecelindorna...hoppas vi har turen ikväll;)




Ikväll har jag gjort en liten makeover av mitt kandar träns. Har satt superfina glas kulor på pannbandet och så har jag lackat nosgrimman...Amelie á la Otto Schumacher träns;)`Kommer lite fina bilder på det sen när jag satt ihop det igen.



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha jag tyckte bara att det var så coolt att bägge hade Toe Hold i stammen och båda var rädda för kor liksom. Haha!

2009-09-29 @ 08:20:44
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0