Härliga morgon!

Va uppe halv sju imorse och släppte ut hästarna, såå underbart väder redan då. Nu har jag suttit framför datan en stund med en god kopp kaffe och planerat vad jag ska göra idag. De blir till att mocka och rida, de vanliga med andra ord. Sen tänkte jag vara duktig och rensa lite ogräs där de behövs;) Blir nog till att städa i sadelkammaren lite med.

Vill verkligen ha min nya dressyrsadel nu. Ååååå längtar sååååå tills den kommer. Har fått låna en likadan av mammas kompis den senaste månaden, så snällt av henne. Helt underbar är sadlen. Men nu ska hon sätta igång sin hässt igen, så då behöver hon sadlen. Så jag får väll bli "hoppryttare" nu en månad innan min kommer;)



Jag och min älskling när vi var på Waaler Farm i våras!


Kommentarer
Postat av: Emelie

vad kul att man hittade en blogg om dig med.. :)

2009-09-17 @ 18:38:57
URL: http://sheisdiffrentfromyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0