It`s moments like these i treasure the most!

Godkväll!
Väldigt vad dålig jag har blivit på att blogga. Måste skärpa mig.
Idag har varit en väldigt lugn dag faktiskt. Satte klockan på sju, men kom inte upp förens 7.40. Släppte ut hästarna, sen gick jag in och bakade bröd. Tänkte överraska älsklingen min med nybakt bröd till frukost. Sov såååå gott när jag skulle väcka honom. Helt omöjligt att väcka den människan;) Lite svårt att "sparka upp" han med när han ligger där så sött och sover. Inte långt ifrån att man kröp ner i sängen igen;) Sen blev de ut i stallet efter frukosten och mockade och städade lite i stallet. Var iväg och köpte nytt foder på eftermiddagen. Tänkte prova ett nytt foder till pållarna. Så det blev salsa foder, nån basmix som båda hästarna kan äta. Putte behöver ju inte ett jätte "speedat" foder nu under vintern när han inte går lika hårt.

Började ju givetvis regna på eftermiddagen med. Så mitt ridsug gick väll ner till ungefär lika med noll. Så det blev mys framför brasan istället;) Men imorgon blir det lite trimning på ridbanan minsann!

Har ett sånt sjukt köp sug på kläder just nu. Men var enda gång jag bestämmer mig för att åka och shoppa blir jag lika besviken. Det finns ju bara skit och inget snyggt i affärerna just nu..blää. Började surfa runt på nätet lite istället och hittade riktigt många bra mode affärer med snygga och faktiskt inte allt för dyra kläder. Bpde vardags och fest. Slutade med att jag klickade hem en t-shirt av lite längre modell som jag tänkte ha till ett par fräsiga paljett tights, och en typ klänning tror jag man kan kalla den. Hoppas det är lika snyggt i verkligheten och att jag tog rätt storlek.


Bild på t-shirten. Dom hade redan plockat bort klänningen som jag beställde. Så de får komma upp en bild på den när jga fått hem den;)

Hittade en ganska fräck klocka med på en sida. Men jag blev lite snål....typiskt mig;) Vad tycker ni? Är den snygg?

Imorgon ska jag försöka ta mig upp när klockan ringer, och inte 40 minuter senare;) Tänkte snabba på så jag är färdig med ridning och mockning innan lunch. Jag och älsklingen ska till gymmet och simma, basta och sola på eftermiddagen. Ska bli najs!

Sov gott!
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0