I`m dancing like a maniac!

Nu har jag gjort det igen. Beställt kläder på nätet! Denna gången blev det från HM, kanske inte roligaste stället men ändå. Provade en vinterjacka på HM på Väla för ett tag sen, tror jag ångrade mig och vill ha den iaf. Så jag klickade hem den och ett par paljett tights som jag tänkt att ha till tröjan som jag beställt från MissBella.se Mycket handlande har det blivit, hoppas på att min väldigt efterlängtade dressyrsadel ska komma denna veckan. Har ju gått nio veckor nu..gaahhhh va ja vill ha den NUUUUUU;)

Älsklingen ringde idag och var jätte glad...äntligen har han fått jobb;) Ska börja provjobba på måndag. Är sååååååå glad för hans skull;) Hoppas bara jag kan få ett jobb snart. Vill ju inget hellre än flytta hemifrån..till min älskling. Finns nog inget mer som jag vill så mycket som de..... ♥







Nu ska jag fortsätta kolla på Fråga Olle dokumentären;)
Natti natti!
xoxo







Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken fin jacka =)

2009-10-22 @ 06:20:18
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0