I`m addicted to you...

Trist väder som bara den ute idag. Regn, regn och regn.
Igår jobbade jag mellan 8.30-15. Riktigt roligt faktiskt. Lite pengar om inte annat;) Efter jobbet åkte jag, mamma och AL till dressyrstallet i Markaryd. En liten men mycket fin och exklusiv hästaffär ute i skogen;) Dom hade mycket av märket Otto Schumacher, cavallo, 66 North och massa annat tjusigt. Dessutom hade dom 30% på ALLT. De gillar vi myyyycket;) Jag fick inhandlat ett super snyggt blått Eskadron schabrak och ett fint brunt höstigt schabrak med lite mocca känsla, och en ny borste till Putte. Tränsen och kandaren dom hade var av märket Otto Schumacher. Jisses vilka träns, vilken kvalité och hur snygga är dom inte. VILL HA! Tycker det är riktigt fräckt med en super lackad nosgrimma;) Men där sa min plånbok STOP:(
När vi körde hem köpte vi kina mat...mmm, super gott vad de!



Ikväll ska jag och älsklingen på lite "parmiddag" med Sanna och hennes nya kärlek;) Kan bli trevligt.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Matilda

Nice shopping! Allt är okej här, hur är det själv? Kram!

2009-11-02 @ 00:24:27
URL: http://showjumper.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hittade hit från Matilda. Lägger gärna upp dig bland mina favvobloggar om du vill?

2009-11-02 @ 11:38:13
URL: http://www.metrobloggen.se/ryttarliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0