Where`s the flow?

Har kommit in i period där jag känner noll inspiration för att blogga. Eller ja, jag har ju en del jag kan blogga om. Men var enda gång jag hamnar vid datan försvinner inspirationen.  Ska försöka skärpa mig.

Dom sista två veckorna har iaf bestått av lite jobb. Ganska najs faktiskt. Både lite pengar som komme in och faktiskt ganska kul att jobba. Så tummen upp för det.

I helgen var jag och älsklingen på 25 års kalas hos min gamla granne. Shit va "gamla" alla börjar bli..haha. Trevligt va de. God mat å dryck och roligt sällskap.

Väntar FORTFARANDE på min nya sadel. HALLÅ! Va sjutton har den blivit av? I need it now.

Putte blev av med vinterpälsen förra helgen. Fiiiiin blev han. Tack Pia för hjälpen.




Kommentarer
Postat av: Emma

Sötisen! ♥

2009-11-15 @ 11:00:38
URL: http://emasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0