Born to shopp!

Åååååååå va jag älskar att shoppa. Fast det är alltid samma sak..när man har pengar att spendera hittar man absolut ingenting. Å när man är luspank skriker varenda lite grej efter en i butiken "köp mig, köp mig". Stackars lilla fattiga barn....haha skämt å sido.

Idag har det verkligen varit shopping a la Amelie big time. Äntligen kom min efterlängtade sadel..sååååå schnygg;) Jag och mammsen tog en liten runda ner på stan sen. Hittade en jätte fin väska som jag blev så sugen på, men ajaj sa plånboken. Men snälla lilla mamma va ju bara sååååå snäll idag, så jag fick den av henne. Usch va bortskämd jag är, men jag uppskattar det iaf.

Köpte ett par stövlar för ett tag sen som jag visade. Men kände att jag nog inte riktigt tyckte om dom. Så det blev till att lämna tillbaka dom. Belv istället ett par stövlar med mysig fodring i, varmt och gott för fossingarna nu när det är så kallt, brrr. Tror dom kan bli snygga till min nya vinterjacka när den kommer.



Snygga sadlen;)



Biomexet i sättet!





Väskan från mamma..



Gratis är gott. Goodibag från Flickorna på Ullmans;)



Dom nya pumpsen och stövlarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0