I`m a lousy blogger!

Haha...är nästan förvånad var enda gång jag kollar statistiken på hur många som läser min blogg. Eller snarare kollar in min blogg, dåligt med nya inlägg den sista tiden. Men tack för att Ni inte ger upp på mig så lätt;)

Den sista tiden har bestått av jobb, jobb och åter jobb. Har hoppat in på mitt gamla jobb i två veckor nu då chefen ligger och steker i Hurgadha ( vet inte hur de stavas). Men gött med lite pengar iaf.

Ska träna för Stefan Jansson den 15;e dec igen. Ska bli kul. Behövs verkligen träna för tränare nu. Var ALLDELES för länge sen.

Hade ett trevlig samtal med Puttes förra "mamma" för ett tag sen. Alltid lika kul att prata med henne. Beundrar henne verkligen med hur hon kämpar varje dag på sin fina gård med hästar och allt. Mkt duktigt tjej som absolut är en toppen förebild. Och hon uppfostrade Putte till en fiiiin pärla <3

Min lilla makeover att mitt rum börjar nästan bli färdig med. Super najs blir det. Kommer lite före och efter bilder så fort allt är färdigt. Håll ut!

Nu ska jag käka lite schwarzwald tårta. Älskade pappi fyllde hela 50 år igår..GRATTI GRATTIS!

Ha de gött och håll ut med mitt (dåliga) bloggande ;)

Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0