REA, REA, REA..jag älskar REA!

Idag hade hästshopen i Halmstad rea. Åååå vad jag älskar rea. 25% rabbat på hela sortimenten samt 50% på vissa utvalda varor. Kan det bli bättre! Fick inhandlat ett par skit snygga pikeur helskodda ridbyxor i en härlig mörklila färg. Kommer vara så snygga till hösten. Hade spanat in dom ett tag sen innan, men tyckt dom va lite i det dyraste laget. Men med 25% bort från priset var det absolut överenskommligt. Blev också ett fint Eskadron schabrak i beigt till Putte plutt och ett par ridstrumpor. Hade nog kunnat handla hela butiken om jag inte lagt band på mig själv;)

För övrigt har jag ridit Putte ganska ordentligt idag. Var lite halv nervöst om man skulle reda ut allt lika bra hemma som man gjorde med Per vid sidan om sig. Men det gick faktiskt jätte bra. Det gäller bara att vara bestämd från början och inte mesa hela tiden som jag är lite för bra på. Han gick iaf riktigt fint och verkade nöjd och glad själv.

Ikväll blir det kräftskiva/30års kalas. Ska bli trevligt. Och imorgon väntar uppvisning med Talang till topp på DM. ska få låna en häst från gymnasiet i Falkenberg. Kan bli spännande. Haha!



Den snygga färgen på ridbyxorna syns tyvärr inte så bra på kortet.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Får du inte mina kommentarer? :(

2009-08-30 @ 13:50:08
URL: http://showjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0