Lite bakis och vill ha min nya sadel:)

Dagen igår var en rätt så bra dag tycker jag allt. Började med att gå upp vid sju tiden för att rida, duktiga jag. Sen blev det en runda i Halmstad för lite shopping. Lyckades "lura" med mig älsklingen på detta, och han stod ut hela tiden<3  Kan vara rätt strängt att gå på shopping tur med mig då alla butiker ska finkammas, gärna två gånger haha. Sen blev det lite förfest hos Fidde. Mkt trevligt va det. Jag och Sanna hade riktgt skoj iaf, dom andra va lite torra faktiskt. Skulle bara sitta och prata medans vi vill shaka lite as;) Tack för lånet Sanna förresten av klänning, me like it alooot!





För övrigt kan jag berätta att jag äntligen hittat en ny sadel som både passar mig och Putte. Sååå skönt. Fast det blev lite dyrare än vad jag räknat med, men men va gör man inte. Hellre en sjukt snygg och skön sadel till bästaste hästen än en massa pengar på kontot haha.
Blev iaf en brun Stubben Maestoso de luxe med biomex i sitsen, Biomex är tydligen nått nytt som stubben börjat med, nån slags dämpande gele som dom lägger in i sitsen. Hoppas det kan vara bra för min skadade rygg. Synd bara att jag får vänta enda tills oktober innan jag får den. Men den som väntar på nått gott..








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0